آموزش ساخت بنر حرکتی

دوکس وان | مرجع قالب وبلاگ ، ابزار وبمستر ، اسکریپت و...

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

محل تبلیغات شما

تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

آموزش ساخت بنر حرکتی

س

س

در این مطلب به درخواست یکی از دوستان ، آموزش ساده ای از ساخت یک بنر حرکتی ( gif ) را برای شما قرار دادیم که امیدوارم تونسته باشم کمکی به شما کرده باشم.

 

خوب بریم سراغ آموزش:

1.اولین کار باید یه پروزه جدید رو بسازیم

س

2.خوب اینجا باید نام پروزه و اندازه یا همون سایز بنر خودمون رو تنظیم کنیم

شما هم طبق همین اندازه برید.

س

حالا یه صفحه  خالی ایجاد کردیم ولی هنوز کار داریم

س

حالا که اندازشو انتخاب کردیم باید بریم اینو فعال کنیم!

س

اینجا رو برای این تیک دار(فعال) میکنیم تا بتونیم بنر رو حرکتی بسازیم

بعداز فعا کردن animation ، این زیر اینو نشون میده

س

 

این چیزی که بهش اشاره کردم بهش میگن فریم(frame)

ما باید چند تا از این فریم ها بسازیم که با به حرکت در اومدن این فریم ها بنر ما حرکتی میشه

 

خوب حالا باید با ابزار نوشتن که بهش اشاره کردم یه متن رو بنویسم

س

 

خوب نوشتمونو میزاریم سمت چپ و با این دکمه که زیر بهش اشاره کردم یه فریم جدید میسازیم و نوشتمونو در فریم جدید مانند عکس زیر یکم اونطرف تر می بریم

س

خوب دوباره یه فریم دیگه و یه جابجایی دیگه

س

خوب همون طور که میبینید هر فریم زیرش نوشته 0sec

خوب این یعنی هر فریم 0 ثانیه بره فریم دیگه

خوب اینطوری بنر ما جالب نمیشه

خوب باید هر فریم رو زمانش یکم زیاد تر بکنیم

من 1 ثانیه رو انتخاب کردم که شما به سلیقه خودتون میتونید کم و زیادش کنید

س

خوب فکر کنم حالا بنر شما باید اینطوری شده باشه

س

 

خوب برای اینکه این بنری که ساختیمو ذخیرش کنیم باید به این مسیر بریم

س

حالا این پنجره باز میشه

س

حالا save رو بزن

حال دیگه بنر حرکتی ما ساخته شده

 

امیدوارم که از این آموزش استفاده کامل رو برده باشید.

 


بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: